I kender det sikkert lige så godt som mig, at pludselig er det jul og nytår og intet er blevet planlagt! Vennerne er langsomme til at melde på banen, hvad planen er for Nytårsaften, og du er ved at gå i panik, da dit planlægningsvæsen ønsker fuld kontrol og en velgennemtænkt plan. Derfor vil jeg foreslå, at vi i år 2013 er året, hvor vi endelig tager os sammen til at være i god tid med nytårsaften.
Jeg skal i år holde nytårsaften med 10 spisende gæster, og hvad skal jeg så gøre med nytårsmenuen? Jeg har, som et hvert moderne menneske, ”googlet” og undersøgt mine muligheder. Jeg har besluttet mig for at i stedet for at stå i køkkenet og kokkerere hele aften, så køber jeg en nytårsmenu fra catering virksomheden Madkonceptet. Jeg har før prøvet Madkonceptet og har været yders tilfreds med maden, og da jeg ”googlede” catering nytårsaften faldt jeg over dem igen. Madkonceptet tilbyder meget belejligt en 3 retters menu til den store aften, og til en så god pris, at det ikke kan betale sig at stå for det selv. Menuen består af laks til forret, oksemørbrad med en trøffelsauce og en chokolade fondant til dessert! Det lyder sgu godt, og jeg tror mine gæster vil nyde maden og min tilstedeværelse ved bordet, nu hvor jeg ikke skal stå i køkkenet hele aftenen! Det eneste jeg skal gøre er at varme maden.
Jeg kan derfor nu se frem til en stressfri aften og bare nyde at være sammen med gode venner og springe ind i et forhåbentligt ligeså godt år, som 2013! Du kan finde Madkonceptet her http://www.madkonceptet.dk!